صور بعدستى

إزيكم


النهاردة مش هطول عليكم فى الكلام


انا عارفة ان القصة الطويلة اووووووى دى خليتكم تملوا من القراية


بس معلش بقي


النهاردة الموضوع انكم هتتفرجوا على شوية صور


إتفضلــــــــــــوهم بالهنا والشفا :D


اه تنويـــــــــه : ـ


سالى صاحبة مدونة حاجات جوايا كانت اهدتنى التاج التانى مع مصعب صلاح


متزعليش يا سالى العتب على النظر :D





دى من معرض الرسم فى الكليــــــــــة



























































دى من رحلة الاهرامااااااااااااات
































































دى من فوق كوبرى الجامعـــــــــــــــــة خدتهم
























































دى كانت فى اسكندرية


ومعاها صور قصر المنتزه بس للأسف مش لاقياهم خالص :(








يارب الصور تكون عجبتكم


سلاااااااااااااااااااام





إضافة صورة

44 التعليقات:



♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

اوووووووول تعليق

وارجع تانى

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

زكمان تعليق كده صغيره بمناسبة رجوعى

انا حره اكتب فى اى وقت

هههههههههه

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

وكمان تعليق


ماهو انا لاذم احتل المدونه
ومش هطلع غير بمزاجى

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

اصل بينى وبينك انا فرحاااااااااانه

قوووى

عشان رجعت وهكيد العوزااااااااااال

ههههههههههههههه

هاهاهاهاهاهاها

هع هع هع هع هع هع

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ياريت ما تزهقيش منى

انا انا بحبك

وكمان مبسوطه عشان انا هنا

وبحب المكان ده قوووى

يبقا تسبينى على راحتى

ههههههههههههه

ولا فى مااااااااااااانع

اى حد عنده مانع
يورينى نفسه
هههههه

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

اوعو كده

اللى هيقف فى سكتى هموته
ومش هرحمة

انا صعيه اه

معتش طيبه زى ززززززززززماااااااان

هااهاهاهاهاهاااااااااا


هع هع هع هع هع هع

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

طيب كفايه كده يا نوسه


حرام عليكى انتى احتليتى المدونة ولا ايه


طب والبنى كمان شوية

ولا اقولك خلاص
هتنزل المره دى
بس المرة الجايا مش هتنزل الارض ابدآ


هع هع هع هع هع هع هع

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم


حبيبتى الغاليه عليا قووى

نهااااااااااااااد

وحشتنى قووى ياحياتى

ربنا ما يحرمنيش منك ابدآ

ومتشكره ليكى على الهدايا الجميله
ويارب
تدوم المحبة وتترد ليكى فى الافراح

جميل قووى تصويرك يانهاد
بجد هايل

ربنا يسعدك يارب
بحبك قوووى

اموووووووووووووووووووووه
انوسه النوسه كونوسه

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

ياااااااااااه

ايه ده كله

هو انا اللى عملت كل ده


ماااااااااشى ولا بيهمنى

اعمل اللى يريحنى


هههههههههههههههه

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

بقول ايه

ما نخليهم
يبقوا عشرة

عشاااااااااان اخد الجايزة

تمام
انا ربحت الجايزه
منتظراها

ومش هتنازال عن حقى

هههههههههههه

تحياتى

Sweet Violet يقول...

ياااااااااااه

ماتعرفيش صورة السماء عملت ايه فيا

امممممم

شكلى كده هرجعك للمنصب بتاعك

امممم

اممممممم

امممممممممم

قدرتى فعلا تأثرى فيا

و تم اعادتك للمنصب ولو عايزة اى منصب تانى معاه مافيش مانع

يلا ألحقى بقى دى فرصة مش هتتعود ^_^

ادم المصرى يقول...

لوحات جميله جدا

وفكرتنى بأيام جميله لما اتخرجت من كليه الفنون الجميله جامعه القاهره سنه 2007

ربنا يحلى ايامك ومتغبيش تانى بقه

وحي القلم يقول...

السلام عليكم

حلوة الصور دي

بس ليا سؤال مين البنت اللي ف اول صورة

اوعي تكون انت

تقبلي مروري

rovy يقول...

لوحات جميله لذكريات جميله
اسعدنى مرورى فى مدونتك الرقيقه الجميله

تحياتى و اطيب امنياتى

الشاعر الحزين يقول...

عندى ليكى شغلانه عشره على عشره

فيه هنا استديوا محتاج مصورين ايه رأيك ؟؟؟

وعلى فكره بمرتبات مغريه جداااااااا

هههههههههههههههههه

لأ بجد والله صور جميله قوى قوى بالذات صورة أبو الهول والهرم والغروب

وصورة السماء

بجد جميله قوى تسلم عدستك وطبعا تسلم الايد اللى صورت

تحياتى

صوت من مصر يقول...

صور حلوه جدا
وصور كوبرى الجامعه مصور اختها تمام معرفش ايه الفرق بينهم حتى
ممكن نكون كنا هناك فى يوم واحد

حاجات جوايا يقول...

ههههههههههههههههه
ياررررررربى
انتى نزلتى جديد
انا تعبت من الجرررررررى
ههههههههههههههه
قلت اعلق هنا الاول وبعدين ارجع للتاج
منا اخداها رايح جاى
ههههههههههههههه


الصور جميلة
احلى ما فيها انها بتفكرك بذكرى اليوم اللى صورتيها فيها
انا كمان بحب التصوير اوى
واحب اظبط الكادر والقطها بزوايا حلوة

انتى عندك مواهب كتير يا نهاد ربنا يزيدها ويباركلك فيها

راجعة للتاج بقى
سلام يا قمر

SHAPE YOUR LIFE (ABOALI) يقول...

الصور ذكرى جميلة ليوم جميل
ولما تكون بعينك
اكيد هاتبقى فن اصيل
لاءن هايكون ليها مغزى
وبعد تالت ورابع
وممكن صاحبها يقول عليها مواويل
بس احلى ما فى الصورة اشراقة الصورة
وانها بترسم تفاصيل
جايز بنحلم بيها
وجايز احنا جواه الصورة عايشين



الصور مميزة
والتميز ممن التقطها بعينه

تحياتى

MǿиY El-Shreef يقول...

ايووووووووووووه ياجامد انت يالي بتصور بمزاااج

مين الي ف الصورة الاولى

انتي

انتي

انتي

هاه هاه هاه هاه

؟؟؟؟؟؟؟

هههههههههههه

الصور الي فيهم السما تحفففففففه

تسلم ايديكي يا ايدي

وحشاني اوي يابنتي

مووووووواه

mohamed ghalia يقول...

جميلة الصور بجد
وبعتذر عن عدم متابعتى لانى كنت مشغول فى الإمتحانات
بالتوفيق دايما

Hesham يقول...

صور جميلة بجد اولا انا احب جدا فن الرسم صحيح انى لااعرف كيف ارسم حتى شجرة بس اقدر فن الرسم كما احب الموسيقى ولا أعزف وباقى الصور جميله تعبر عن ثروة مصر التى لم نستطع استغلالها حتى الان

أبو العريف يقول...

حلوه قوي الصور
كان نفسي ادخل فنون جميله
بس دا ما يأكلش عيش اليومين دول فدخلت عماره

تحياتي

ياسر سليم يقول...

صور جميلة .. بس لو تكبر شوية

ولا انتى مصوراها بموبايل ؟

aidy يقول...

أولا قبل ما اعلق وحشتووووووونى كلكم وهرد عليكم واحد واحد وواحدة واحدة

معلش كان عندى أجازة اجبارى

ههههههههههههه

gogo!sf يقول...

جميله اوى الصور

بس اكتر صورتين عجبونى

الاولى والاخيرة رغم انهم ممكن يكونو مش واضحين اوى بس انا ركزت فيهم جدا

وطبعا المناظر الطبيعيه اجمل واجمل

ربنا يسعد اوقاتك كلها

جوجو

aidy يقول...

عاشقة الأحزان

************

انتى تنورى ان شالله مليون تعليق

والحمد لله انك رجعتى بالسلامة تنورينا

انا بجد فرحانة بيكى اوووووووووى


انا كمان بحبك جداااااااااااااا

ويا ستى المدونة مدونتك

:D

ولو عايزانى اكتب معاكى معنديش مانع

هى بتاعتنا :))


بجد شكرا يا ايناس على مشاركاتك

انا كمان بحبك اوووووووووووى

اما الهدايا فدى حاجة بسيطة

aidy يقول...

Sweet Violet
*************

يااااااااااااااه

اختراتى اكتر صورة بجد بحبها

انا صورت السما لأنها كان بجد ساحرة فى لحظة الغروب دى

كده بقى انا هطلب مطالب كبيرة

انا رجعت لمنصبى اعمل اللى انا عايزاه

aidy يقول...

ادم المصرى

*************

اهلا بيك

منورنى ومنور المدونة

انا مبسوطة ان الصور عجبتكوا

وان شاء الله مفيش غيبة ولا حاجة

aidy يقول...

مصعب صلاح

************

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

البنت اللى فى الصورة مش انا

انا اللى كنت بصور مش بتصور

هناك فرق

ههههههههههههههههههه

aidy يقول...

rovy
******

اهلا بيكى بجد نورتينى

و نورتى المدونة

ومبسوطة ان الصور عجبتك

وبتمنى تكرار الزيارة

aidy يقول...

الشاعر الحزين

************

على فكرة انا قبلت الشغلانة

هههههههههههههههههههه

وبجد مبسوطة اوى اوى ان الصور عجبتكوا

وشكرا على المدح ده كله

تحياتى ليك

aidy يقول...

صوت من مصر

************

اهلا محمد

نورت المدونة

بس فعلا الصور من فوق كوبرى الجامعة تشجع اى حد على التصوير

بس هو انت معايا فى جامعة القاهرة ..؟

aidy يقول...

حاجات جوايا

************

سالى يا جميلة

وحشتينننننننننننى

انا فعلا بحب التصوير زيك كده

لأنه بيشيل معايا ذكرى حلوة ليوم جميل قضيته

وبجد ربنا يحميكى انتى كمان وشكرا على الدعوتين الحلوين دول

هقول

آمييييييييييييييييييين

aidy يقول...

abo ali

*************

اهلا بحضرتك اولا

بجد شكرا على الكلمات الجميلة دى والمميزة

فعلا الصورة للى ملتقطها بيكون ليها ابعاد تانية خاصة بيه بعيج عن عيون اللى حواليه

تحياتى ليك وشكرا على الزيارة

aidy يقول...

Mony el sherief

**************

حبيبة قلبى

وحشتييييييييييييينى اوى بجد

بس اللى فى الصورة وحياة ابلة ظاظا ما انا ههههههههههههههههه

انا اللى كنت بصور

عيب عليكى :D

مووووووووواه

aidy يقول...

mohamed ghalia

***************

اهلا بيك يا محمد

نورتنى من تانى

كلنا كان عندنا امتحانات

يارب بس تكون خلصت على خير

شكرا على الزيارة

aidy يقول...

Hesham

***********

اولا اهلا بحضرتك

الحمد لله ان الصور حازت اعجابكم

فن الرسم والموسيقى تذوق مش بالضرورة نعرف نعملهم لكن الاهم اننا نقدر نتذوقهم

تحياتى لحضرتك

aidy يقول...

إبو العريف

************

اهلا بحضرتك الاول

الفنون الجميلة دلوقتى تنفع تكون هواية انما شغل لأ


ولا فعلا مش هناكل حتى عيش :D

العمارة رسم بردوا بس بطريقة تانية

aidy يقول...

ياسر سليم

***********

اهلا بحضرتك اولا

لأنها اول زيارة ليك


بتمنى تكرارها

فعلا الصور بكاميرا الموبايل

بس هى مش صغيرة انا بس بعمل الحجم متوسط عشان متبقاش كبيرة اوى

aidy يقول...

gogo!sf

************

انا مبسوطة ان الصور عجبتك

رغم ان الاولى كانت من زاوية مش مظبوطة اوى

والاخيرة كانت مضلمة جداا


بس مبسوطة انهم عجبوكى

تحياتى ليكى

رؤية يقول...

جميلة الصور
وفكرتينى باسكندرية
عمرى ما روحتها ونفسى اروحها

دمتى بخير

تحياتى لك

شمس النهار يقول...

ايدييي
انت فنون جميله والا فنون تطبيقيه
احلي دراسه في الدنيا

aidy يقول...

رؤيــة

***********

أولا شكرا على زيارتك يا قمر

وان شاء الله تروحى اسكندرية

لو بس كنت لقيت صور المنتزه كانت جميلة اووووووووووى

مش عارفة راحت فين

منورانى..

aidy يقول...

شمس النهار

***********

ياريت كام مجموعى يقبل اى حاجة من الاتنين لأن بجد بعشقهم

بس للأسف انا اداب تاريخ مع سبق الاصرار والترصد :(